Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ο διαολος με τα χιλια προσωπα……




Εγω ….το εγω μου …. Ατερμονη αυτη η διψα για τα πολλα , για τους πολλους , για τα μοιραια , τα απαγορευμενα ολα αυτα τα μη …. Και επειτα εγω , ενα παιδι με ενα προσωπο , αφελες …και επειτα ενα αλλο παιδι , ολα παιδια δικα μου…… κομματια δικα μου που σκορπανε εδω και εκει …. μια αγκυρα …. Οχι πολλες … ομορφο πραμα η αγκυρα το λιμανι …… το μπαρκο ….. ειναι λες και ειναι καραβι ξεμπαρκο ολοχρονα , δαρμενο απο πουνεντες και γραιγους , πολλους μεζεμενους , γερο το σκαρι που δερνουν , βαστα , αλλα για ποσο ….. και ειναι που παει και παει ο διαολος αυτος …….. σταματαει σε καποια λιμανια περαστικα και επειτα ξανα παλι ….ποτε δε δενει για παντα…… δανικα τα ταξιδια … δανεικα τα μπαρκα του ….ολα δανεικα. … ενα καραβι ….πολλα λιμανια ….. ενα καραβι πολλες αγκυρες…. Σαν αναμνηστικο να ειναι καθε αγκυρα που παζαρευει σε καθε λιμανι μεχρι το επομενο ……. Δεστε το …..δεστε με….. να αγκυροβολησω θελω ….. δεστε το ολο ….με σχοινια θερια που θα το φιμωσουνε λες κι ειναι θεριο μανιασμενο ….. δεστε το …… και επειτα αστε το εκει να το βλεπετε ,…. Να το βλεπουν οι περαστικοι ..να ξερουν , να μαθουν ….. τι ειναι να εισαι αχορταγο …τι ειναι να μην εχεις λιμανι ….να μην εχεις αγκυρα δικια σου …… αυτο ειναι …… νοσος θαναι …… μην κολλησετε , πατε πιο περα , σαν παρακληση να ακουγεται αυτη η αδυναμη παιδικη φωνη ….πατε πιο περα φυλαχτειτε …. Απο δαυτο .. απο εμε ….. ενα παιδι αχταρμας μεσα σε ολο αυτο το θεριο …. Χιλια τα προσωπα του κι ας ειναι παιδι , κι ασ εχει ψυχη , κι ας αγαπα …… πατε πιο περα …… πιο περα ειναι τα καρουζελ , τα χρυσαφενια αυτα περιτεχνα πραγματα που σε ταξιδευουν ομορφα….. πατε πιο περα ….. ειναι που ντρεπομαι βλεπετε , ντρεπομαι ….. καταντια….. ναναι η καταντια μια καταληξη …μια ληξη …. Ενα λιμανι …. Μια αγκυρα …. Ασ ειναι … ασ ειναι αυτη η ληξη ….. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: