Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Εσυ.......

μεταξυ ολων και κανενος ....

ενας χωρος με πολλους ο χωρος αυτος ,
περνουσε αυτο το πληθος απο μπροστα μου , σαν κοπαδι μου φαινοτανε....
ησαν ολοι εκει.... ησουν και εσυ  ...  καπου στο βαθος θασουνα ,μα ολογιωμο φεγγαρι φανταζες στα ματια τα δικα μου  .... ισως και να μη θυμαμαι και καλα....
ησουν και εσυ εκει ... στο δικο σου βαθος ...
και εμεινα να περιεργαζομαι αυτη την ατρωτη μορφη σου , φανταζε καστρο με ψηλα απροσιτα τειχη η μορφη σου ...
και εμεινα εγω η σκυλα να σε κοιταω .... να βρισκω γλυκο ολο αυτο το περιτυλιγμα σου ...
και εμεινα εγω ο αχταρμας εκει να κλεβω ματιες απο δικες σου σελιδες που πετουσαν ....τις εδερναν βλεπεις Πουνεντες και Λεβαντες και γω προσπαθουσα να προλαβω λεξεις , σημεια στηξης... δικα σου..
κτητικοι οι ανεμοι  για την παρτυ σου , κι ας μην ταιριαζε του λογου σου να ανεικεις πουθενα ..
.... και εκει που ορκιζομουν πως θα εμενα να σε κοιταω απο το δικο μου βαθος - αποσταση ασφαλειας βλεπεις - αρχισε να με χορευει βαλς ενας αδυναμος Γραιγος
 που ολο με επαιρνε δυο βηματα μπρος δυο πισω ...στο κατωφλι το δικο σου με εφερε και το σκασε....διορατικος βλεπεις ο Γραιγος ........
Γυρισες για μια στιγμη να με κοιταξεις.... η ματια σου διαπερασε το κορμι αυτης της σκυλας που στεκοταν μπροστα σου... της σκυλας αυτης που ενιωθε  σαννα παιζε για πρωτη φορα την καρδια της κορωνα γραμματα στον ερωτα....
δεν ειναι δυνατο σκεφτηκε.... Αναθεμα..... ενα γλυκο αναθεμα της στιγμης , που αφηνε την γλυκα και τη ζαλαδα μιας σουμαδας .... .

...και καπως ετσι θαρρω πως μεθυσα μαζι σου ......

Δεν υπάρχουν σχόλια: