Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

2015

λοιπον,

Φτασαμε και στο κατωφλι του 15 .... αισιως , πλαισως, οριζοντιος, ε παντως φτασαμε . ΘΕΛΩ! πολλα πραγματα , ελεος ινταλως αρκεψα ετσι σχεδιο.....

ναι ημουν στο ΘΕΛΩ...

χωρις πολλες σκεψεις τζαι ενδοιασμους, τζαι τριβιτζιασματα του νου , εχω μερικους στοχους .

με την βοηθεια του Θεου , της αγιας Ματρωνας( ασε τζαι εννα καμω ξεχωριστο βλογ για το συγκεκριμενο θεμα να  σας διαφωτισω περαιτερω) και του Ταξιαρχη ( ιν κεις που εν ξερει καποιος εν ο Αρχαγγελος Μιχαηλ( εγω εν ειχα ιδεα) τωρα που εχω αναφερω το..

να περασω την Βιοχημεια
να περασω το αναθεματισμενο το ΦΥΖΙΚΟΥΜ ( εφιαλτης)

να πνασω...

να μετατοπιστω επιτελους στο κλινικο μερος της σπουδης! που ωσπου να ξορτωσω να τελειωσω θωρω να γινομαι ολοκληρη η μια μερκα των μαλλιων της κρουελλας στην ομωνυμη ταινια.

να διορθωσω καμποσα πραματα εκκρεμη στην προσωπικη μου επιτυχως και εκουσιως ανεμοδαρμενη προσωπικη μου ζωη
να αναστειλωσω τις σχεσεις μου με την μαδρε και τον παδρε.
να γινω καλυττερη αρφη
περκι ξορτωσω να πεισω οτι η μονογαμια εννεν ασιημη ιδεα( αστιευκω)
χατες να πκιαω κανενα σιυλλουιιν ως δωρο του εαυτου μου ( ρε ανεπροκοπη ουτε φυτο εν μπορει να μεινει εν ζωη διπλα σου ) rip little dog
θελω το 15 να εν μια νεα ηρα που λαλουν τζαι οι εγγλεζοι, να φυσισει ο πουνεντες τζαι να τα πουκουππισει ουλλα αλλα ισια. εκαταλαβεν ο πουνεντες...
να ρτει το 16 λιο πιο λαου λαου.... μεν αποφανθεις τζαι συ να πκιαεις τα χουγια του 12,13,14, τζαι να μου γινεις που τραχτορ λαμποργκινι... ακομα εν εκαταλαβα ιναμπου παιζει με τουτες τες μηχανες σαμπως τζαι βαλουν τους νευτη... τεσπα, λαγκοδερνουνται οι ειδημονες ...

Να παω καμιαν εκκλησιαν!

να γινω Αδρωπος , με πεντε αλφα αμα λαχει ...

ΑΜΗΝ.

ατε πηαινε ππεσε να πνασεις τωρα .
καμε κανεναν απντειτ που εννα δεις να γινεται τιποτε που τουτα που αξαμωσες που τα πουπανωθεν!


Δεν υπάρχουν σχόλια: