Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

...

Αγαπητο μπλογκιδιο αν μου ελαλες οτι ηταν να εισιεν ενα σπεκκολ περιπτωσης να μεινισκει σπιτι μου τουρκαλλα μπορει τζαι να εγελουσα τζαι να με ακουαν ως τα κατεχομενα που δαμε σταναθεμα που ειμαι. λοιπον πως εγινε ?? αγνωστο μεν με αρωτας ειλικρινα, εν εχω ιδεα. εγνωριστηκαμεν σε ενα μαθημα στο πανεπιστημιο στο σιηροττερο μου που εν ιστολογια , αναθεμαν την ωρα , τζαι εστρουλιαστηκεν διπλα μου κορτωτη κορτωτη με κατι μαθκια ππιρριλλες που λαλεις τζαι συ εν πολλα ωραια, οι εν ειμαι λεσβια- αλλα επρεπε να αναφερω οτι εν εμοιαυζεν με τουρκαλλα για που εγω εν ειχα ιδεαν οτι οι τουρτζιοι εννεν ουλοι οπως τους πιθηκους με μουστατζια τζαι οι γενετζες ομορφες με μαυροκαζανικα μαθκια, τουτη ηταν πολλα αλλοσπως... καλα το παιδαροπουλλο  ο νυν μαζοχας που εδκιαλεξεν να εν διπλα μου , πραμα οχι και πολυ σοφο θα ελεγα αλλα ας μεν κυμανθω περαιτερω, βρισκει την που λες αγαπητο αναγνωστοπουλλο βλογοπουλο φκιακουρινα τζαι ολιγοντι ξωτικοζομπι να πουμε... τεσπα... οι αντρες θωρουν διαφορετικα.... αστο.. που λαλεις εστρουλιαστηκεν αλλα πιο κυπριακα αγγονιστηκεν μου παστα ζινισια - τωρα τα ζινισια να τα γκουγκλαρω οξα εν ετσι που γραφουνται -  αγια ολαν , μπαι δε γουει ολαν σημαινει νεος , ναι το νεξτ τοπ αρκεψα τζαι μαθαινω τζαι τουρτζικα εχτος που ανατομια τζαι φακκιν ιστολογια που εχω παστην.....κκελλε μου , ανακαλυψα δε οτι εννεν μια δκυο δεκα εικοσι ατε πενηντα λεξεις που χρησιμοποιουμεν δικες τους εν γυρω στο 40 τοις εκατο ! ελεος.... ναι ..... ασε πιο μετα να τισ καμω αππλοουντ να σε διαφωτισω τζαι σενα ως προσ το τι εννοοω.... εννα φυει η φατσα σου , κατα τους παφιους συναελφουε δαχαμε. ναι ειμαι λεμεσιανη τζαι ειλικρινα αρεσκει μου να συναω τουτα τα αστεια που ακουω κατα καιρους απο κει και απο δω ...αχχ μπορω τζαι γραφω ελληνικα... τεσπα... τι ελεα , ναι η κοπελια που εστρουθοκαμηλιαστηκε εσσο μου.. λοιπον ειπεν να μεινει δκυο τρεις μερες , γκες ουατ εσιει μιαν εφτομααααν , ναιι ! ακου τζαι το αλλον εν φκαινει που σπιτι παρα μονο για να παει πανεπιστημιο τζαι το εξαμηνο τουτο εν εχουμε πολλες ωρες μαθημα ! εντ γιες νοου πραιβεσι ατ ολλ........ ουτε με το παιδαροπουλλο εν μπορουμε να συνουσιαστουμεν ελευθερα , α ναι επαρελειψα να αναφερω οτι το παιδοπουλλο εκοψα την αλλη λεξη γιατι ηταν ττου ματσ αρεσκει του τουτη η εκφραση μπαι δε γουει για καποιο δυσνοητο ακομα για μενα λογο , τι ελεα ? μαλον εχαθηκετε τζαι εσεις στο τι ελεα , παω να δω πιο πανω........ παυση ... α ναι το παιδοπουλο εσιει δικο του σπιτι αμπαβ , πανω που μενα , εννεν τελεια ?? ενει ενει ! τεσπα.... αυριο εν σαββατο βασικα σημερα ..... ασε να δουμεν ειπεν οτι εννα ξε στρουθοκαμηλιαστει αι χοουππ σιη νταζ ιτ !... αν και καπως εχαρηκα που εφυαν καποια πραματα του τυπου τουρκος καλος μονο νεκρος , ασπουμε με ροζαλιζει με κατσιαριζει εν σαμπως τζαι εχω ζομπι σπιτι μου αληθκεια εννα αρκεψω να πιστευκω το παιδοπουλλο .... εν καλη αμα τζοιμαται τζαι αμαν εν οξυπνη , ξερει τζαι που στεκουνται τα δικα της χωρικα υδατα , και ξηρα-τα .... αρα ουλλα οκκει... οκκει φακκα μου που λαλει ιστανμπουλ αλλα ηβραμεν τα τζαι σε τζεινο , ειπα της εγω εννα το λεω Κωνσταντινουποολη τζζαι εν ειπεν τιποτε εφανηκαν λιο τα δοντουθκια της τζαι ελειτουργησαν οι δκυο μυς που μαθαινω τωρα... μουσκουλους ριζοφκιους αστιευκω ριζοριους τζαι ζυγοματικους μαγιορ . οι εννεν πακιστανικα ναι εν λατινικα . μπραβο σαυτους που απαντησαν σωστα, κιππ γκοινγκ σαυτους που εδιαιρωτουνταν αν εν γλωσσα τουτη. τεσπα..... ειμαι οκκει το τελευταιο διαστημα να πω την αληθκεια ... απλα θελω να δκιαβαζω παραπανω που τεσσερις ωρες γιεσ αι αμ ε γκικ .... οι ρε αστιευκω.. ελπιζω να πασιν καλα τζεινα που θελω να εν ουυυυυυλλλοι καλα , τζαι ο ταξιαρχης να μας αξιωσει να καμνουμεν το καλλυτερο καθε μερα .... σορρυ που αναφερθηκα αποκλειστικοτατα στον ταξιαρχη αλλα εχω του μιαν ακαταμαχητη - ναι τζαι γω εσκευτηκα τα λειζ - αδυναμια ..... προς το παρων καληνυχτα εκαμμησαν τα μμαθκια μου , παω να ππεσω ..... καληνυχτα και ονειρα γλυκα. χχ